this site the web
  Midagi lihtsat koduseks harjutamiseks
  • Harjuta peegli ees.
  • Harjuta ilma peeglita.
  • Harjuta liigutusi parema kehapoolega.
  • Harjuta liigutusi vasaku kehapoolega.
  • Harjuta liigutusi tagurpidi.
  • Harjuta erinevatel tasanditel (näit puusa kaheksaid  kõverdatud  põlvedel ja sirgete jalgadega).
  • Harjuta erineva tempoga (väga aeglaselt ja sujuvalt, kiirelt ja katkendlikult).
  • Harjuta tehes sama liigutust väikese, keskmise ja suure amplituudiga.
  • Harjuta liigutusi minnes üle ühelt kehaosalt teisele (värinad puusast üles õlgadesse ja tagasi).
  • Harjuta ilmekust - viha, rõõmu, võrgutamist, tuld, vett jne. Harjuta nii keha, miimika kui hinge väljendusrikkust.
  • Harjuta tsimbalitega.
  • Harjuta tantsu ilma muusikata, vaid tsimbalite rütmis.
  • Harjuta kikivarvul (põlved kõverdatud).
  • Harjuta mitut liigutust korraga tegema (kõndimine + puusavärin + maokäed + näoilme).
  • Harjuta ennast lõdvestama liigutuste ajal. Pea püsti, vaagen alla, põlved kõverdatud ja samal ajal lõdvestu. Muuda oma liigutused tugevaks ja voolavaks.
  • Harjuta, nagu liiguksid vee all (võid ka basseinis harjutada). Tunneta vee vastupanu sinu liigutustele. See aitab muuta liigutusi sujuvaiks.
  • Harjuta kõhutantsu sulle meeldiva, aga mitte idamaise muusika järgi (Metallica?).
  • Harjuta improviseerimist. Vali välja algul üks või kaks põhiliigutust ja pane muusika mängima. Alati, kui midagi muud pähe ei tule, tee oma põhiliigutusi. Mida rohkem harjutad, seda harvem tuleb põhiliigutuste juurde tagasi pöörduda.
Ära unusta
  • Soojendus enne ja venitus peale trenni.
  • Sensuaalsus ei ole seksuaalsus.
  • Kui liigutus ei tule välja, kõverda rohkem põlvi.
  • Kui on valus, katkesta.
  • Vigastustele ja valulikule kohale pane peale 20 minutiks jääd.
  • Harjuta lisaks trennidele veel 2 korda nädalas vähemalt pool tundi.
  • Pea püsti (istuva publiku ees esinedes vaata neist kõrgemale).
  • Kõverda põlved (pehmed).
  • Tantsi eelkõige endale.
  • Naerata ja lõdvestu.
  • Trennis õpitut peab kordama vähemalt 24 tunni jooksul kodus üle, muidu läheb see meelest (kehast).
Veel nippe, kuidas saada heaks kõhutantsijaks
  • Vaata kõhutantsuvideoid.
  • Õpi tundma muusikat, rütme ja nende päritolu.
  • Õpi tundma kultuuri ja keelt.
  • Õpi mängima tablal
  • Telli mõni kõhutantsu ajakiri või otsi lisainfot Internetist.
  • Õpi rahulikult kuulama kriitikat.
  • Filmi ennast tantsimas ja ära ole liialt enesekriitiline - ma olen liiga paks (siis võta kaalust alla), ma olen liiga pehme (siis tee rohkem trenni), see riietus teeb mind koledaks (siis pane midagi muud selga), ma ei näe välja nagu see teine (sest sa näed välja nagu SINA), ma ei oska tantsida nii hästi nagu sina (siis harjuta). Selle kõige asemel püüa leida, mis sul hästi õnnestub, milles oled edasi arenenud. Ja sa oled ju ilus just sellisena, nagu sa oled!

Tants Egiptuses

Egiptusest alguse saanud tantsud. Loe edasi...

Tants väljaspool Egiptust

MuudesLähis-Ida riikides ja Põhja-Aafrikas tantsitavad tantsud. Loe edasi...

Aksessuaarid tantsus

Traditsioonilised ja vähem
traditsioonilised aksessuaarid.

Muusika ja rütmid

Ülevaade araabia muusikast ja rütmidest. Loe edasi...

Araabiakeelsed väljendid

Siit leiad mõned tähtsamad araabiakeelsed kõhutantsuga seotud sõnad. Loe edasi...

Vigastuste vältimine

Loe edasi...

Liitu

Kontakt

diina30@hotmai.com

click
                      tracking